Längtar .

Nästa vecka är dagis öppet som vanligt . Elif är fortfarande frisk så hon ska spendera hela veckan på dagis . ! Jag har inget inplanerat och verkligen längtar efter att få gå och träna !! Har inte vart där på 3 veckor och jag måste börja igen . De börjar bli tungt , kroppen säckar ihop . Benen , mitt bäcken ! Och armarna behöver sig en rejäl omgång . Sen ska jag faktiskt passa på att beställa en klänning till den 11de . Första 25 års festen som gravid . Kan jag väl få vara lite fin :-D

Kommentarer
Postat av: Noe

Hej,

Nej vi har inte tittat efter könet. Ja vi vet helt enkelt inte vilka namn vi ska ha än, jättesvårt. Jag tänker att det löser sig när vi ser bebisen:)

Trevlig kväll!

2010-12-04 @ 21:49:24
URL: http://www.metrobloggen.se/holanena
Postat av: Anonym

Hej igen,

Här hos oss säger de inte vilket kön det är när man går på ultraljudet, även om vi vill veta.

2010-12-07 @ 20:43:28
URL: http://www.metrobloggen.se/holanena
Postat av: Sara

heej Sarah!!

vem vill inte DÖDA såna människor?? Jag är först som skulle kunna sitta bakom galler pga henne ...

Hon är ett SVIN, hennes man kom på idén med kalldusch eftersom enligt honom så funkar det inom millitär tjänsten!! Men då tänker man såhära, IDIOT dom dära är tränade iskalla!! Men han är ju ett BARN, ett barn som du har adopterat :O helt sjukt!!

Syster som filmar utan att reagera att detta är FEL FEL FEL ....



Sedan ser jag att du väntar en liten FLICKA, rätta mig om jag har fel!! Och du har redan en son ... GUD va glad jag blir hehe helt sjukt. ÄLSKAR barn, det bästa som finns verkligen ...

Fina namn också har ni som val ;) ...



Lycka till verkligen med allt!!



kram kram <3 <3

2010-12-08 @ 06:24:45
URL: http://sarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0