Juuust det..

Ms lillebror frågade häromdagen vad lillan ska heta ..
Å eftersom vi inte bestämt oss än så har vi inget svar hahahaha


Men har ju våra förslag så gick igenom dom med hans mamma å hon gillade dom ..
Men förra fredagen hade dom sett ett program  då en imam hade dragit ett namn . ( tydligen gör dom sånt varje fredag) så folk får ett namn som betyder något , ett fint å allt sånt där .

Å han hade dragit upp CEYDA
Jag har funderat på det men har vetat att det redan finns någon som heter så .
Nu e det iför sig ingen i släkten så det gör inget.

Men M´s pappa hade fastnat totalt på det å sagt att SÅ ska hon heta ! .

Så vi pratade lite och försöker få fram en lösning .


Jag känner mig näääästan säker  - ( för jag gillar Ceyda )


Ceyda Emina 

Vad tycker ni ?? Låter väl fint ???


Som vanligt har vi svårt att komma överens om något men dom som hört det tycker det låter bra .

Plus att då får hans pappa vara med å bestämma lite - vilket ja tror han kommer gilla .

Nu kommer det här säkert hinna ändras å så .. Men vi har ett förslag som känns bra iaf !! =)


Kommentarer
Postat av: cey

Varför inte bara ta CEYLAN då istället för det är ju fanimig samma namn...hahahahaha..du döper din dotter efter mig gud va gullig du är! hahaha <3

2010-12-09 @ 18:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0