haha

Klänningen är på rea - hinner inte få den till på lördag   SATAN!!!!
Så igår var ja å mamma på stan å letade letade letade - hittade inte ett skit !
lr inget passar . !!!
det blir så fel med vanliga kläder som egentligen sitter snyggt på någon med en stor mage . !
Men funderar på å beställa lite kläder iaf . haha
har redan en räkning på hm å en heeeeeeel del andra grejer som vi egentligen behöver betala - men det var så mkt rea !!!
Man får helt enkelt lära sig att hålla i sina pengar ibland.. kan ju faktiskt unna mig själv grejer annars . Bara den här månaden med alla julklappar å allt annat skit ! .


Men iaf !

Veckan lr det som har gått av den har vart riktigt jobbig ...
Elif har inte sovit som hon ska .. SOmnat sent , vaknat mitt i nätterna å skrikit gråtit , vart helt knäpp .  Ok att många gör så .. Men vi är inte vana vid det så mehemt har lyckats somna både en å tre ggr framför ratten på jobbet ..  Jag ser ut som en kines pga att jag e så svullen runt ögonen av sömnbrist .
Igår gick vi iaf och la oss tidigt . Elif somnade redan 7!  sov heeeeeela natten i sin säng , vaknade ingenting , inte ett ljud . 7 så vaknade hon till så ja gav henne en välling å sne gick vi upp halv 9 imorse !!!
Så idag kan man inte klaga ..
Tryckt i mig niferex , får se om ja får lite extra energi för ja MÅSTE städa

Ceylan å Aliyah ska komma hit å umgås med oss idag oxå .


NU till annat ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0