Framtid !

jag tror jag vet vad ja skulle vilja bli !!

har ingen större dröm att fortsätta på förskola ! å inte för något i hela världen utbilda mig till förskole lärare .

SÅåååå ..
nu eftersom jag vill kunna träna så mkt som möjligt . Kunna bli bra i kroppen och må bra ..

Skulle jag faktiskt vilja utbilda mig till PT , jobba på gym lr liknande ..

någon som vet vad man kan behöva för utbildning ???

dietist lr annt ?
förstå att bara kunna stå i receptionen på ett Gym.. kunna träna . veta vad man ska göra , fixa till kroppen ..

skulle älska det !
ska faktiskt leta lite nu  , kolla upp vad som behövs å sen prata lite med mannen . se vad han säger.

vill faktiskt det här !!

Efter att vart tjock dom senaste två åren ..

å nu få en liten bebis kan man ju faktiskt lika gärna passa på .
Kan plugga medans ja e mamma ledig ! om det nu går ! ..



åååååh .. hahah jag vill börja NU!!!

Kommentarer
Postat av: Toro

Bra sarah, då kan jag komma och träna med dig..GRATIS! go for it ;)

2010-12-08 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0