Ärligt..

Vet ni ..
Ska vara ärlig ..

Elif har börjat somna så mkt tidigare än förut .. förstå att vi satt uppe till tolv å lekte med henne vaaaarje kväll när hon var bebis !! för att hon ändå åt var tredje timme å vi tyckte det var för tidigt att sova 9 ???

Iaf nu somnar hon vid 7 -8
å det finns faktiskt inget bättre än när hon vaknar upp några timmar senare haha..
som nu .. idag somnade hon 7 . slocknar så fort vällingen i flaskan e slut ..
nu vaknade hon till..
Mehmet gick in å försökte få henne att somna om . Men hon brukar vilja ha mig ..
Kramas å pussas lite å sen se hur hon somnar tryggt i min famn igen ..

Det gör hela kvällen .. det värmer så mkt i hjärtat .

Mitt lilla monster. Höra hennes andetag.. när hon Mys snarkar ..

Så underbar!!




5-6 mån å somna på golvet i vardagsrummet hahaha .. <3


Kommentarer
Postat av: Sara

heej :) ...



aa dom flesta normala människor som förstår att såna handlingar mot barn är bara FEL :( ...

Neej idioter alla dom dära uuusch ...



Oooh gumman lilla, aa senare blir det krig men det behöver inte heller vara så direkt!!

Kan hända att dom blir riktig bra vänner, det beror på hur dom växer upp.

Då menar jag alltså hur dom fixar det mellan varan :)



Jag och min bror, där trodde alla att vi skulle DÖDA varan, visst har vi haft våra små "bråk" men ändå är vi som tvillingar, haha det tror nästan alla som inte känner oss!!

Vi gör ALLT tillsammans :), hoppas det blir så för dina små flickor :) ...



Jo börja bli bättre tack, var och tog bort 7 stygn idag lite läskigt men klarade mig hehe ...



hals& näs operation!!

Sedan tog bort 2 ärr :)



Oooh vilken fin bild <3

Kram!!

2010-12-09 @ 20:06:27
URL: http://sarinas.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Nä asså jag kan inte träna själv.

jag måste ha klasser o gå på sam tbarnpassning så 24 e helt uteslutet tyvärr,hade ju varit jättebra annars eftersom jag har en sån anläggning bara 20 min promenadsväg ifrån mig.

2010-12-09 @ 20:41:05
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Atousa

tack för din kommentar :)

jo jag har testat smothieesen dom är goda :)

men har du bangtat med dom tidigare ? gick du ner ?

jag tröttnar så lätt efter ett tag , körde lite pulver förut men ändå så stoppar jag i mig annat oxå.

Ja noka tog priset av vidriga saker haha

2010-12-09 @ 21:01:14
URL: http://metrobloggen.se/babyfashionhouse
Postat av: TUMADRE

Hej!



Jag tyckte Urban Jungle var bättre och lättare att köra, men den är ju också bredare än Phil & Teds. Det beror på hur man vill ha det.



Jag hade UJ först, men bytte till PT när Alice började gå själv mycket mer och bredden på UJ bara blev störande. PT funkar ju både som syskonvagn och enkelvagn, men den är inte lika lättkörd eller hållbar.



Och på mina barn skiljer nästan lika i ålder, 1 år och 10 mån.

2010-12-09 @ 21:36:28
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Rebecca @ Work

Jo precis plus att tränar jag i grupp så blir jag extra pushad eftersom jag inte kan lägga av o va sämre än dom andra :)

2010-12-10 @ 09:49:48
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0